Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. Ostatni tydzień
  3. HuaroX

    @ `Tiffanyja chętny 

  4. `Tiffany

    Szukam pandy, co będzie moją pandą, której się to nie znudzi po 1 dniu :suicide:

    1. Pokaż poprzednie komentarze  1 więcej
    2. `Tiffany

      O nawet te pandy mają ten sam charakter co ja ahhh 

    3. Assassin

      mrau hah aż se spray pandy pobrałem

    4. sQubi

      Zgłaszam się i zapoznałem się z regulaminem Pozdrawiam ciepło:pandaheart: 

    • Ziggi
    •   
    • Damiann.

    Wszystkiego najlepszego @ Damiann.z okazji przedwczesnych urodzin.. Z tej okazji cała społeczność (czyli jA) jedynej i najlepszej w Polsce sieci DC złożyła Ci życzenia w formie wiadomości głosowej (tak jesteśmy tak InTeLiGeNtNi zamiast pisać jakieś nudne życzenia gotowce z internetu wymyśliliśmy coś własnego i innowacyjnego). Jeszcze raz dużo dużo i znajdź sobie dziewczynę wreszcie. Bużka <33.

    stoookat

    1. Damiann.

      :facepalmsimpson:

  5. letdown.;ver百万

    :ninja:

    1. Paulinaa.

      :ninja:

    2. Ziggi

      To niezle sie tam z ojcem zabawiasz, jak karze Ci zakladac maske i udawac zlodzieja. 

    • ToCośŚwieci
    •   
    • wika

    No hej wika <33:)

    1. wika

      hello <33

    • ERNII
    •   
    • Ziggi

    Dobrze myślisz :DD :ziolo2:może jakieś jaranko kiedyś ^^

    1. Ziggi

      nie pale ale jak postawisz to nie mowie nie :kappa:

  6. `Tiffany

    Kup mi ktoś kubraczek :pandaheart:

    1. Hs^Sport!nG # Fatal1T

      Jaki chcesz?  :heart:

      764390269_1_261x203_ubranie-kubraczek-stroj-swietego-mikolaja-rozm-98-104-cm-gniezno_rev004.jpg

      Pelo-arctic-Kubraczek-softshell-wodoodporny-r-S.jpeg

      kubraczek-mikolajek-z-czpka-92-czachowek-500589957.jpg

    2. wika

      Dorzucam się <33

       

    3. `Tiffany

      Pandy są trochę szersze :piesel:

  7. Wcześniejsza
  8. Assassin

    Ale nudy w chu* :sciana::ssij:

    1. Szpec

      To idź odśnieżać, najlepszy sposób na nudę. :kappa:

      Tylko ciężko w tym upale xD

    2. Assassin

      No kurde już biegnę haha

    3. wika

      ta bez kitu :pikachu2:

       

    • ToCośŚwieci
    •   
    • Rusjan

    Najlepszego :wodka::drinks:

    • letdown.;ver百万
    •   
    • Rusjan

    Najlepszego :ninja::wodka:

  9. chomik

    Ruszył statek :mafia:

    1. `Tiffany

      titanic chyba

  10. Damiann.

    :ninja:

    1. ^_|ApaP NoC|_^

      Aha

    2. URFO

      Kozak

    • ToCośŚwieci
    •   
    • (Upal)ona

    No Hej Joanna :D

    1. Pokaż poprzednie komentarze  1 więcej
    2. ^_|ApaP NoC|_^

      No hejka Grzegorz i Joanna 

    3. ToCośŚwieci

      No hej misiu xdddddd

    4. (Upal)ona

      No witaj Kamil :D

    • letdown.;ver百万
    •   
    • Damiann.

    :japierdole:

    • Ziggi
    •   
    • Damiann.

    #profesjonalizm xDD

    Screenshot_2019-06-02-11-41-35.thumb.png.61d09a209870a0d7686abf543196339e.png

    • ^_|ApaP NoC|_^
    •   
    • Paulinaa.

    Czy to ta słynna Paulinaa. ?

    1. Pokaż poprzednie komentarze  5 więcej
    2. letdown.;ver百万

      XD

    3. ^_|ApaP NoC|_^

      X D 

    4. letdown.;ver百万

      X          D

    • ^_|ApaP NoC|_^
    •   
    • letdown.;ver百万

    To ten słynny bocik ? 

     

    1. letdown.;ver百万

      Odezwał się xd

    2. ^_|ApaP NoC|_^

      No mów 

  11. `Tiffany

    Studiuję życie zaoczne :DD

    1. (Upal)ona

      Nadal nie lubię upału wypatruję ciągle deszczu :ninja: 

    2. ^_|ApaP NoC|_^

      Nadal nie lubię deszczu wypatruję ciągle  upału :ninja:

    3. (Upal)ona

      No w sumie to by było bardziej prawdziwe :D

       

    • letdown.;ver百万
    •   
    • 4naLg!rl

    Częściej wchodź :D 

    • letdown.;ver百万
    •   
    • Paulinaa.

    :D

    1. Pokaż poprzednie komentarze  3 więcej
    2. letdown.;ver百万

      O ty ty niech będzie tylko sie nie upij za bardzo @ VeQuśś. idziesz też? :D 

    3. Damiann.

      @ ᴀsᴘʜʏxɪᴀᴛɪᴏɴ Popatrzeć jak pijecie :v

    4. letdown.;ver百万

      @ VeQuśś. płacisz za alko ;x

  12. Smiguel

    T_T :(

    1. ^_|ApaP NoC|_^

      --_-- :(

  13. letdown.;ver百万

    ;-(

  14. DajMiJeszczeJednąNoc

    Nie śpimy, budzimyy się impreza się zaczyna!

  15. DajMiJeszczeJednąNoc

    Siema ludzie :D

    1. Pokaż poprzednie komentarze  3 więcej
    2. DajMiJeszczeJednąNoc

      Hmm, ta noc zapowiada się ciekawa podaj ip to szybko się przekonamy -_-

    3. DajMiJeszczeJednąNoc

      Mam odpowiedź, mieszkasz na obszarze który zaliczamy do polski

    4. lovelasek

      czyt. Podlasie XDDD 

    • 4naLg!rl
    •   
    • Smiguel

    Ty żyjesz?

    1. Smiguel

      O to samo mógłbym spytać ciebie xD

    2. ^_|ApaP NoC|_^

      Nie żyje 

  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony, akceptujesz Polityka prywatności & Regulamin